Странице

четвртак, 19. мај 2016.

Pileći ražnjići sa povrćem

 Belo pileće meso je zaista zahvalno za brzu pripremu jela i evo jednog od načina kako da ga spremite. Razmišljala sam kako, i u momentu sam dobila inspiraciju da to budu ražnjići u kombinaciji sa onim što mi se u tom trenutku našlo u kuhinji.
Potrebno je:
1 belo pileće meso
3-4 kisela krastavčića
3-4 šargarepe
nekoliko malih glavica crnog luka
(ja sam koristila ljubičast)
so, biber, suvi začin i
malo ulja
Priprema:
            Belo meso isecite na sitne komade, posolite, pobiberite i začinite suvim začinom. Šargarepu kratko obarite u slanoj vodi i isecite na kolutove. Crni luk isecite na četvrtine, ukoliko je krupniji na manje komade.
Na drveni rašnjić ređajte, komad mesa, komad šargarepe, komad luka i tako redom dok se ceo ražnjić ne popuni. Kada ste završili, prelijte sve ražnjiće sa malo ulja i ostavite nekoliko minuta da odstoje.


            Ispecite ražnjiće na zagrejanom roštilju (ja to radim na roštilj tiganju), neprestano ih okrećući da se ispeku sa svih strana.
            Poslužite ih uz pire krompir i kisele krastavčiće ili štogod, po vašoj želji. Naravno, pre toga skuvajte i domaću supicu ili, što da ne, neku iz kesice. I, ručak na brzinu je spreman.

Нема коментара:

Постави коментар