Странице

четвртак, 19. мај 2016.

Pljeskavice od bukovača

Potrebno je;
pakovanje bukovača od 400 gr
2 manje ili 1 veća glavica crnog luka
1-2 čena belog luka
2 jajeta
3-4 kašike prezli
1-2   "    brašna
malo seckanog peršuna
soli i bibera po ukusu i
ulje za prženje
Priprema:
              Bukovačama odsecite drške, zajedno sa debljim delom, isecite ih na trakice i stavite u jedan sud. Posebno očistite crni luk, sitno ga iseckajte i kratko propržite na malo ulja. Ubacite luk u sud sa bukovačama, dodajte seckan beli luk, prezlu, brašno, jaja, so, biber i peršun.

           Sve dobro sjedinite i kašikom vadite masu, oblikujte u pljeskavicu i pržite na zagrejanom ulju, sa jedne i druge strane. Izvadite i stavite na salvetu, kako bi upile višak masnoće.
            Drške bukovača nisam bacila, već sam ih sitno iseckala, stavila na ulje i propržila nekoliko minuta a zatim sam tu ubacila i seckane drške od šampinjona i na kraju nekoliko kapica šampinjona koje sam isekla na krupnije listiće. Sve sam dobro zabiberila (jer pečurke traže biber), posolila i začinila suvim biljnim začinom. Pržila sam još nekih desetak minuta, dok sva tečnost nije isparila. Ovo sam poslužila zajedno sa pljeskavicama.

Нема коментара:

Постави коментар